tiistai 3. syyskuuta 2013

Enkulin musiikkihaaste #9 syyskuu

Enkulin syyskuun musiikkihaasteen kappale on Chisun Etsijät. Itselleni ihan uusi tai jos olen kuullut niin en ole kuunnellut. Kun kuuntelin ekan kerran niin asia oli täysin selvä. Siis se mistä kohtaa lähden sanoja kuvaksi purkamaan. Heti kappaleen alussa lauletaan näin:
Mä näin jo kaukaa kun hän saapui
mun oven viereen ja sitoi hevosen puiseen kaiteeseen.
Eikä hän peremmälle tullut katseli siinä vain kun
hänen vaatteet hain eteiseen.

Hän sanoi elämä on lyhyt, eikä hän ollut vielä
löytänyt sitä mitä hän on etsinyt.

Häl oli silmissänsä jano ja vaikka mä näinkin sen
otin hänet vierellein mun elämään.
Ja siinä seistessäni vielä kuulin kun preeria kauemmas
häntä kutsui tuonnemmaks etelään


5 kommenttia:

  1. Mielettömän IHANA. Minullakin kävi joku tuollainen kuva mielessäni kun valitsin biisiä. Joskus löytyy tämöisiä uusia aivan ihmeellisiä löytöjä musiikista. Ja kaikki musiikki inspiroi minua ja todella hyvin sinua.

    Ihanaa, että olet jälleen mukana, ja arvontakannuuni laitan heti lipukkeen. Onnea arvonnassa.

    VastaaPoista
  2. Onpa jännästi sinun korttisi kappaleen alkupäästä ja minä tein loppuosasta. Minä tiesin samoin heti, mistä kohdasta sanoja teen korttini. Kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen ja inspiroiva kappale; myös minulle ennestään tuntematon.

    VastaaPoista
  3. Aivan upea kortti, kuin laulun sanat. Todella onnistunut !!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!