sunnuntai 4. elokuuta 2013

Mixed Mediaa

Varsinkin tuolla naamakirjan puolella on mixed media ollut kovasti esillä ja vilkkaita keskusteluja asian tiimoilta käyty. Sinne on jokin aika sitten perustettu ryhmä Finnish mixed media & art journaling, jossa neuvoja kysellään ja annetaan.
Joskus vuodatuksen aikoina tein mixed mediaa vaikken tietänyt sen sellaista olevan. Kunhan yhdistelin tekniikoita ja kokeilin kaikenlaista. Minulle ei ole vieläkään täysin selvää,miten mixed media oikeaoppisesti määritellään, mutta eiköhän se ole ainakin vapaasti sovellettuna erilaisten tekniikoiden yhteensovittamista tyyliin "antaa mielikuvituksen lentää".
Olen nyt hyvin kiinnostunut asiasta ja kunhan taas molemmat kädet ovat käytössä niin antaudun mixed median vietäväksi.
Mutta tässä yksi aikaisemmista töistäni, taitaa olla vuoden 2012 alkupuolella tehty.


Kuvan olen digeillyt ja munankuoria tuli tuolloin kokeiltua milloin minnekin.
Lyhyellä mixed media-kurssillakin olin tänä vuonna ja siitä olen kertonut täällä.

4 kommenttia:

  1. Upea työ ja noi munankuoret on hyvä idea, pitäis muistaa ottaa talteen. onneks niit on ain tyrkyllä :)

    VastaaPoista
  2. Jestakkoon miten upea työ!!!!
    Onko nuo munankuoret värjätty jotenkin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Munankuoriin sipaisin vähän Chalk-leimasinmustetta kun palat olivat jo liimattuina paikoilleen.

      Poista
  3. Upea!
    Ihastelin muutenkin hienoja töitäsi ja kuviasi - tänne oli mukava tulla käymään!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!